Wymiana i Zwroty

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

  • Wszystkie produkty mogą być zwrócone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • W takim przypadku proszę o poinformowanie o chęci dokonania zwrotu mailowo: [email protected].
  • Następnie wypełnij formularz zwrotu (może być to formularz napisany odręcznie), który możesz pobrać tutaj: FORMULARZ ZWROTU i dołącz go wraz z paragonem do paczki zwrotnej.
  • Przygotowaną paczkę przyślij kurierem na adres pracowni: NATULA Natalia Marczak, ul. Krupnicza 13/101, 50-075 Wrocław. Możesz skorzystać  z wygodnej metody nadania zwrotu bez etykiety w różnych punktach w Polsce. Klikając w poniższy baner możesz nadać zwrot.
  • Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, dokonamy zwrotu. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia, chyba że na formularzu zwrotu będzie to sprecyzowane inaczej.
[BANER-WZ]
  • Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone.
  • Prośba o niewysyłanie do nas zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej. Niestety lokalny listonosz często nie zostawia nam ani paczki ani awizo, przez co nie mamy możliwości odebrania paczki, a one wracają do nadawcy. Szkoda byłoby, aby Twój zwrot spotkała niepotrzebna wycieczka powrotna.
  • W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do nas leży po Twojej stronie.
  • Zasady te nie dotyczą produktów wykonywanych na zamówienie, w ich przypadku nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.
  • Przy zwrotach zagranicznych (spoza UE), które podlegają ocleniu lub opodatkowaniu, wszelkie opłaty, które trzeba ponieść przy odbiorze przesyłki, będą odejmowane od kwoty zwrotu.
  • Szczegółowe informacje dotyczące zakupu, zwrotu i wymiany oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.